Telefonische bereikbaarheid is voor elk bedrijf wel van essentieel belang. Use IT kan adviseren over de verschillende oplossingen die voor uw bedrijf geschikt kunnen zijn of kan u het beheer uit handen nemen van een bestaande installatie.
Voorbeelden van situaties:
Met de naderende uitfasering van ISDN en PSTN (de analoge lijn) richten wij ons, bij nieuw aan te schaffen producten, op een volledig VoIP-georiënteerde oplossing. Onze “Use IT telefonie”-oplossingen zijn o.b.v. VoIP en Cloud-based. Dit betekent dat u belt via Internet met behulp van het virtuele Use IT-telefonieplatform. Al uw toestellen maken via uw internetaansluiting direct verbinding met ons platform. Zo profiteert u direct van onze voordelige beltarieven en bent u maximaal flexibel.
Een overzicht van onze standaard functionaliteiten:
Wilt u nog meer functionaliteit, dan kunt u kiezen voor onze professionele functionaliteiten:
Met “Bellen via Internet of de Cloud” heeft u geen eigen telefooncentrale, dus geen hoge initiële kosten. U maakt gebruikt van een virtuele telefooncentrale van UseIT. Hier kunt u naar eigen behoefte op/-afschalen qua aantal toestellen/gebruikers en functionaliteit.
Eigenschappen Use IT telefonie:
|
Use I.T. B.V. is geregistreerd als aanbieder van openbare elektronische communicatiediensten onder nummer 943418 bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM).