Telefonie

Telefonische bereikbaarheid is voor elk bedrijf wel van essentieel belang. UseIT kan adviseren over de verschillende oplossingen die voor uw bedrijf geschikt kunnen zijn of kan u het beheer uit handen nemen van een bestaande installatie.

Voorbeelden van situaties:

  • De traditioneel vertrouwde (PBX) telefooncentrale bij u op locatie via een ISDN-aansluiting;
  • Een hybride oplossing: een telefooncentrale (of telefoonserver) bij u op locatie met SIP-trunk o.b.v. VoIP;
  • Een volledige “hosted” oplossing o.b.v. VoIP (Bellen via Internet).

Met de naderende uitfasering van ISDN en PSTN (de analoge lijn) richten wij ons, bij nieuw aan te schaffen producten, op een volledig VoIP-georiënteerde oplossing. Onze “UseIT telefonie”-oplossingen zijn o.b.v. VoIP en Cloud-based. Dit betekent dat u belt via Internet met behulp van het virtuele UseIT-telefonieplatform. Al uw toestellen maken via uw internetaansluiting direct verbinding met ons platform. Zo profiteert u direct van onze voordelige beltarieven en bent u maximaal flexibel.

 

Functionaliteiten

Een overzicht van onze standaard functionaliteiten:

  • Belgroepen
  • Wachtmuziek (music on hold)
  • Voicemail (per e-mail toegestuurd)
  • Centraal telefoonboek
  • Wachtrijsysteem
  • Verkorte (interne) nummers
  • Fax-To-Email
  • Conference call
  • Keuzemenu (Auto attendant / digital receptionist)
  • Call recording (gesprek opnemen)
  • Click to call via computerscherm (click2call)
  • Call monitoring en bediening via computerscherm
  • Mogelijkheid tot bellen via app op smartphone (Android, iOS, Windows)

Wilt u nog meer functionaliteit, dan kunt u kiezen voor onze professionele functionaliteiten:

  • CRM integratie
  • Callcenter functionaliteiten (w.o. wallboard en wachtrij statistieken)

 

Maximale flexibiliteit

Met “Bellen via Internet of de Cloud” heeft u geen eigen telefooncentrale, dus geen hoge initiële kosten. U maakt gebruikt van een virtuele telefooncentrale van UseIT. Hier kunt u naar eigen behoefte op/-afschalen qua aantal toestellen/gebruikers en functionaliteit.

 

Eigenschappen UseIT telefonie:

  • Geen hoge initiële kosten (geen opstartinvesteringen);
  • Transparante maandelijkse kosten;
  • Opschalen wanneer nodig;
  • Telefoontoestellen verbinden met onze virtuele telefooncentrale in de Cloud (locatieonafhankelijk);
  • Maximale flexibiliteit (betalen per gebruiker en o.b.v. nodige functionaliteit);
  • Voordelige beltarieven (via UseIT SIP-trunk);
  • Standaard al volledig functionaliteitenpakket beschikbaar.

 

Use I.T. is geregistreerd als aanbieder van openbare elektronische communicatiediensten onder nummer 943418 bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM).