IT-beheer

Wij bieden beheerovereenkomsten aan die u volledig kunt aanpassen aan uw behoeften. U heeft een eigen contactpersoon tot uw beschikking waarmee u vaste beheerafspraken kunt maken. Onze IT-professional komt dan bijvoorbeeld wekelijks of maandelijks een dag of een dagdeel bij u op locatie. Op deze dagen worden verschillende beheertaken opgepakt, zoals ondersteuning bij problemen, onderhoud aan netwerk en servers en controle van bijvoorbeeld back-up toepassingen. Op overige dagen kunt u terecht bij onze support afdeling, zodat u altijd snel geholpen wordt.

Wij bieden niet alleen support in de omgeving Amsterdam of Noord-Holland, maar in heel Nederland. Ook kunnen wij zorg dragen voor onderhoud, monitoring en beheer op afstand.

Wanneer u een beheerovereenkomst afsluit heeft u de optimale zekerheid over zowel een goed werkende IT als telefonie infrastructuur. Daarnaast geeft het u de mogelijkheid uw kosten beheersbaar te houden. U betaalt een vast, laag bedrag per maand voor de zekerheid van een goed werkende IT-omgeving. Tevens heeft u het voordeel van een lager uurtarief voor werkzaamheden die eventueel buiten de overeenkomst vallen.

Echter leveren we IT-beheer ook zonder overeenkomst indien gewenst!

 

Uw IT-beheer uitbesteden aan UseIT met beheerovereenkomst betekent:

  • Een centraal aanspreekpunt voor al uw IT en telefonie zaken;
  • Proactief beheer & monitoring – wij kijken naar wat voor uw bedrijf belangrijk is;
  • Gegarandeerde reactietijden, zodat u zo snel mogelijk weer aan de slag kunt;
  • Flexibele inzet van onze IT-professionals;
  • Altijd beschikking over een supportdesk;
  • Support buiten kantoortijden behoort tot de mogelijkheden.

 

De beheerovereenkomsten

Een overzicht van beheerovereenkomsten:

Bronze Silver Silver+ Gold
  • Geeft recht op het beheer/support van een enkel apparaat, bijvoorbeeld een managed firewall of een telefooncentrale.
  • Recht op servicedesk tijdens werkdagen van 9:00 tot 17:30 uur
  • Gegarandeerde reactietijden conform SLA;
  • Preventief en proactief IT-beheer (periodieke controles, checks conform Use IT checklists, back-up, etc)
  • Adequate doorvoering van noodzakelijke (security) updates/patches
  • Bijgewerkte systeemdocumentatie
  • Advisering (terugkerend advies op basis van het laatste kennisniveau en marktontwikkelingen)
  • Netwerkmonitoring;
  • Bewaking van belangrijkste server- & netwerkfunctionaliteit
  • Vaste verlaagde tarieven voor meeruren
  • Niet vast aan jaarcontract (opzegbaar per kwartaal)
  • Gelijk aan Silver+ gegarandeerd IT-beheer voor een vast bedrag per maand waarbij er geen maandelijkse afrekening plaatsvindt voor meeruren.
  • Gelijk aan Silver+ gegarandeerde reactietijden gedurende de gehele week tussen 8:00 en 20:00 uur (stand-by voor mission critical applicaties) .

 

Verder hebben de Platinum beheerovereenkomst. Dit is onze beheerovereenkomst op maat.